Wednesday, November 30, 2016

امروز با اینکه تلفن رو با عینکم گذاشته بودم رو این سکوی بالای تختم تا دیر وقت خوابیدم طرفهای نه و نیم صبح که پاشتم راه افتادم پايین اول به این پسره زنگ زدم برداشت بهش گفتم چرا تماس نمیگیری من دیروز کلی بهت اس ام اس دادم و علاوه بر اون درخواست واتس اپ کردم گفت من هیچ چی نگرفتم..بعد بهش گفتم نمیخوای واسه این هفته شروع کنی واسه تمرین گفت من این هفته ام که پره اما یکشنبه وقت دارم گفتم چه ساعتی گفت دو عصر گفتم خوبه آدرس منو داری گفت نه گفتم من برات اس ام اس میکنم بعد یادم افتاد که تکسی که واسه اش دیروزفرستاده بودم گفته بود نرسیده ..گفتم بهم اس ام اس بده من برات میفرستم گفت باشه فرستاد خلاصه منم سریع براش فرستادم و امیدوارم ریخت نحسش رو یکشنبه بالاخره ببینم ..امروزاز جنیفر پرسیدم با واتس اپ که خبر داری من اگه بخوام امتحان رانندگی بدم باید تو شهر دودخم باشه یا باید برم آرنهم چون امتحان من به زبان انگلیسیه...؟ گفت از سی بی آر تماس بگیر بپرس..یادم باشه فردا تماس بگیرم ازشون بپرسم ..دیگه باز نشستم به خوندن تئوری از کتاب که به زبان انگلیسیه و واسه ام راحته فهمیدنشون و بعد برای شب هم تمرین کردم از سی دی که دارم البته اون به زبان هلندیه..پارتنرم عصر که اومد نشست پای آبجو خوردنش منم زیاد واسه شامش بهش اصرار نکردم غذای جیمی رو دادم سالاد خودم رو هم خوردم و اونهم بعد که جیمی رو از بیرون آورد رفت بالا گرفت خوابید..دیشب هی تویوتیوب نگاه میکردم ببینم ارختن سوپ رو چه جوری میپزن..حالا میخوام واسه هفته دیگه موادش رو بخرم و درست کنم ببینم چی میشه فردا ساعت ۱۱ صبح باید تو زورخ باشم تا یک و نیم فک کنم حالا روزهام رو مینویسم حساب بانکی ام رو از اینترنت چک کردم دیدم هنوز ریکی پولم رو واسم نریخته حالا فردا کارتم رو میبرم ببینم چی کار میکنه .. دیشب خواب دیدم با مامان و بابا واینا از آلمان مهاجرت کردیم سیدنی..دیشب تو خواب تو سیدنی بودم..امروز اول تابستون تو سیدنیه جالبه نه ؟ در ضمن از ای میل ونسا رو دیدم که برام فرستاده بود خیال داره برگرده از ملبورن به سیدنی بهش گفتم آدرس جدیدت رو بده میخوام کارت کریسمس واسه ات بفرستم چون پارسال که فرستادم برگشت خورد...دیگه امشب خیالم کمی راحت تر شد حالا بزاراین پسره بیاد ببینم چند مرده حلاجه..مخصوصا گفتم یکشنبه بیاد که پارتنرم رو هم ببینه و خایه هاش جفت بشه کمی .. فک کنم ترک باشه یا هلندی .. حالا بیاد ببینم چی میشه 

No comments: