Friday, September 09, 2016

at LATHUM

امروز خیلی زود پا نشیدم اما ازوقتی پاشیدم بعد کافی پارتنرم بهم کمک کرد جمع و جور کنیم و اومدیم دوباره سمت 
 Lathum 
تا بتونیم از قایقمون استفاده کنیم ما تو تعطیلات تابستونی مون تو فرانسه زیاد نتونستیم از قایقمون استفاده کمیم چون هم هوا اولش که بوید خوب نبود بعد هم که همه اش بیرون می میرفتیم وجای کمپرروزودعوض میکردیم واسه همین دیگه فرصت دنگ و فنک قایق و پر کردن بادش رو نداشتیم خوب الان هوا هنوز خوبه وما میخوایم از این موقعیت واسه قایق سواری استفاده کنیم قبلا از راه افتادن به مامان زنگ زدم دیدم خونه نیست زنگ زدم مبایبلش فهمیدم رفته خونه ناهید اینا بهشون گفتم کجا میریم و خداحافظی کردم وراه افتادیم بعد که رسیدیم این سمت و جای کمپرمون رو درست کردیم و برقش رو وصل کردیم و صندلی ها و میز رو گذاشتیم بیرون و ریلکس شدیم راه افتادیم سمت اطراف و دیدیم اینجا قبلا هم گفته بودم پر از آلمانیه خیلی کمپینگ ها و خونه ها متعلق به آلمانی ها ست و حتی پرچم خودشون رو هم دارن البته هلندی هم هست اما باور کنید میتونم به جرعت بگم بیشتر از نود و خورده ای درصد از مردم آلمانی هستن اینجا بعد هم که گشتن تموم شد قایق رو پرکردیم از باد و اماده ش کردیم واسه فردا من در این میان هم چند تا عکس انداختم گذاشتم تو فه یس بوک و اینستاگرامم چون از مموری فه یس بوک خوشم میاد وهر وقت میزنم میبینم مثلا پارسال یا چند سال پیش کجا رفته بودیم و اینا و این خیلی باحاله اینجا اینترنت مجانی هم داره خوبه واسه همین لپ تاپ رو هم آوردم تا شبها اینجا بنویسم و به بلاگم برسم البته وای فای اینترنت اینجا خیلی سریع نیست اما بهتر از هیچیه  شام رو پارتنرم درست کرد و ردیف کرد و با هم خوردیم و بعد هم رفتیم  اطراف کمی گشتیم الان هم خوابه و من دارم فیلم نگاه میکنم از طریق سه ته لایت و اینا رو می نویسم فردا با قایق میریم روی آب و بعد هم با دوچرخه میزنیم بیرون برم به مه موری فه یس بوکم سر بزنم و اگه مطلبی داشت بزارمش توی بلاگم بعد برم بخوابم واسه فردا سر حال باشم ... شب خوش      

No comments: